ELEKTRONICZNY PLAINTBALL

OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA

Pierwsi w Polsce prezentujemy bijący rekordy popularności system karabinów na podczerwień.

…siniaki, parujące maski, zdmuchiwane wiatrem kulki – zapomnij o tym raz na zawsze !
System Leser Games gwarantuje:

REALIZM STARĆ, BEZPIECZEŃSTWO, PRECYZJĘ i WYGODĘ.

LASER GAMES SYSTEM to:

– wojskowa technologia w karabinach M16 armii amerykańskiej lub pistoletach MP7A1

– nielimitowana liczba „naboi”

– zasięg rażenia broni: 70-150 metrów (w słońcu – w nocy)

– możliwość przeprowadzenia gier w dzień i w nocy oraz wewnątrz budynków

– jasny system powiadamiania o trafieniu – efekty dźwiękowe i wizualne

– pełne bezpieczeństwo i wygoda – gra bez masek, w dowolnym miejscu…

pełna kontrola nad liczbą amunicji i ilością „żyć” – wyświetlacz LCD

system zapobiegający oszukiwaniu, rejestracja wszystkich trafień

WOJSKOWA TECHNOLOGIA

LASER GAMES SYSTEM działa na podobnych zasadach jak system M.I.L.E.S. stworzony na potrzebę symulacji starć militarnych na poligonach. M.I.L.E.S. wykorzystywany jest przez wojsko kilkudziesięciu państw, miedzy innymi przez armię amerykańska, polską oraz NATO. System umożliwia prowadzenie realistycznych starć dzięki wykorzystaniu nieszkodliwych dla oka „kul” – promieni podczerwieni, które wykrywane są przez odpowiednie detektory noszone przez żołnierzy. Dzięki M.I.L.E.S. żołnierze biorący udział w ćwiczeniach mają wrażenie uczestniczenia w prawdziwej walce.
Podobnie działa LASER GAMES SYSTEM. LGS wykorzystuje repliki w skali 1:1 karabinu M15A4 Tactical i pistoletu maszynowego MP5A4. Mózgiem LGS jest mikroprocesor umieszczony w każdym karabinie emitujący poprzez układ soczewkowy promienie podczerwieni – podobne do tych wysyłanych przez „pilota” TV. Układ uzupełniają sensory zakładane na głowę które rejestrują „pociski” nieprzyjaciela.

ZALETY LGS

DŁUŻSZE STARCIA – grając w paintball wiele osób czuje niedosyt zabawy na skutek szybkiego wyeliminowania z gry. Dlatego w naszych misjach uczestnik odpada z gry dopiero po kilku trafieniach (zadanych ranach). Wydłuża to znacznie czas gry zawodników dając im większą satysfakcje i możliwość wykazania się podczas rozgrywki. Wyświetlacz umieszczony w karabinie informuje na bieżąco o ilości pozostałych „żyć”.

WIĘCEJ AMUNICJI – koniec z oszczędzaniem na kulkach – Laser Games System oferuje praktycznie nieograniczoną ilość amunicji. Uczestnik rozpoczynając każde osobne starcie ma do dyspozycji 9 magazynków po 33 „naboje” w każdym, w sumie aż 300 „kulek” na każdą rozgrywkę !!!.

SWOBODA W WYBORZE MIEJSCA ROZGRYWEK – gry można prowadzić w teren otwarty: pola, lasy, oraz wewnątrz budynków. Ponadto dzięki klarownemu systemowi sygnalizacji trafień – rozbłyskujące diody umieszczone na głowie – gra może być prowadzona również w nocy.

ZASIĘG – pole rażenia karabinów LGS wacha się w zależności od warunków od minimum 70 metrów w słońcu do 150 m w nocy. Pędzący z prędkością światła „pocisk” podczerwieni jest w 100% precyzyjny, całkowicie niepodatny na wiatr czy deszcz.

KLAROWNOŚĆ GRY – ogromną zaletą Systemu Laser Games jest czytelny dla wszystkich sposób powiadamiania o trafieniu i wyeliminowaniu przeciwnika (sygnały dźwiękowe i wizualne). Decyzja o wykluczeniu z gry nie opiera się na spostrzegawczości sędziów, uczciwości zawodników czy wzajemnym zaufaniu grających, dzięki czemu toczy się bez zakłóceń i zbędnych dyskusji. Uczestnik, który został wyeliminowany nie musi udawać „martwego” – wykluczenie z gry sygnalizują śmiecące się diody na sensorze. Z chwilą „śmierci” żołnierza jest karabin blokowany, co uniemożliwia nieuczciwą ingerencję w grę.

SPECYFIKACJA GIER

Do misji przystępują dwa oddziały po 8 osób. Gry odbywają się najczęściej w lesie, na częściowo aranżowanym polu walki („bunkry” do maskowania się, skrzynie z dodatkową amunicją, apteczki, siatki maskujące). Jedna misja trwa średnio 15 minut.

Rozgrywki różnią się od gier paintballowych. Zasadniczą różnicą jest położenie większego nacisku na realizacje celów misji, właściwą strategię, komunikacje i współpracę w oddziale.

Gry opierają się na eliminowaniu przeciwników, jednak priorytetem jest realizacja misji. Każda misji ma swój cel określony przed przystąpieniem do akcji: nadejście z odsieczą generałowi, lokalizacja bomby, wykradzenie z obozu wroga tajnych planów… Kluczowa postacią jest dowódca wybierany spośród grających, który koordynuje działaniami oddziału.

O powodzeniu akcji decyduje właściwa strategia działań i realizacja wyznaczonych zadań a nie liczba „położonych trupem” przeciwników. Sukces misji zależy od koordynacji, komunikacji, umiejętności podejmowania szybkich decyzji i taktyki. Ważną role odgrywa umiejętnośc maskowania się i podchodzenia przeciwnika.

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT

Leser Games System gwarantuje uczestnikom i widzom całkowicie bezpieczną i bezbolesną zabawę. Koniec z siniakami i parującymi maskami ! Karabiny Leser Games emitują promienie podczerwieni rejestrowane tylko przez sensory umieszczone na głowie. Promienie podczerwieni są całkowicie bezpieczne dla człowieka (to nie jest laser! ).

Informacje o ilość amunicji, pozostałych magazynków i otrzymanych trafień prezentowane są na bieżąco na wyświetlaczu LCD zainstalowanym w kolbie karabinu. W chłodnicy karabinu umieszczony jest głośnik emitujący sygnały dźwiękowe: wystrzał, przeładowanie magazynka, otrzymanie trafienia. Wszystko po to by gra była realistyczna i dostarczała wielu emocji.

KARABINY LGS

Każdy żołnierz wyposażony jest w replikę karabinu Colt M16 A4 Tactical w skali 1:1 lub pistoletu maszynowego Heckler und Koch MP5A5.

Colt M16A2 powstał w wyniku modyfikacji, jaką w 1982 roku przeszedł legendarny M16 używany przez Amerykanów w Wietnamie. W ten sposób stworzono idealną broń dla żołnierzy piechoty. Wersja A2 różni się od poprzednika m.in. dłuższą kolbą i wygodniejszym uchwytem przednim. M16A2 przeszedł chrzest bojowy w Zatoce Perskiej, gdzie sprawdził się doskonale. Ze względu na długą lufę, po montażu lunetki może być używany jako karabin snajperski.

Colt M15A4 jest efektem modyfikacji jakim w roku 1994 poddano wersję M16A2. Skrócono lufę i uchwyt zwiększając manewrowość i zmniejszając wagę. Mały, wygodny do noszenia M15A4 okazał się tak udaną bronią, że został szybko zaadoptowany przez jednostki specjalne jako ich podstawowe wyposażenie. Konstrukcja „M4″ pozwala z powodzeniem używać go w otwartym terenie i w akcjach wewnątrz budynków. Wszystko to sprawia, że „M4″ jest obecnie najlepszą bronią szturmową na świecie.
Pistolet maszynowy MP5 w oryginale produkowany przez niemiecka firmę Heckler und Koch jest jednym z najpopularniejszych typów pistoletów maszynowych. MP5 Pistolety są obecnie używane na całym swiecie przez jednostki antyterrorystyczne w tym m.in. amerykański SWAT. W Polsce. Pierwszym użytkownikiem MP5 była Wojskowa Formacja Specjalna GROM, która do dziś używa różnych modeli tej broni.

MP5A4 to krotka, kompaktowa broń szczególnie przydatna w działaniach w wewnątrz budynków. Jednak system celowniczym z szerokimi możliwościami regulacji pozwala zamienić go w celą broń używaną do wymiany ognia na dłuższe dystanse.

CENNIK WYNAJMU

KOSZT ORGANIZACJI GIER z LGS nie jest uzależniony od ilości zakontraktowanych „kulek”, a od czasu gry:
do 2,5 godzin – 2500zł netto
do 5 godzin – 3000zł netto
do 8 godzin – 3600zł netto
+ transport -0,6 zł netto za km. Liczony w obie strony.

W jażdym starciu mogą uczestniczyć zupełnie nowe osoby.

W cenę wliczone są:
-18 karabinów M4 / pistoletów MP7
-nielimitowana ilość pocisków
-15 konstrukcji do maskowania się
-dwa komplety mundurów (przy grupach powyżej 40 osób – kamizelki)
-dwa namioty techniczne
-krótkofalówki i inne fanty do gry

SPRZEDAŻ KARABINÓW

LASER GAMES SYSTEM działa na podobnych zasadach jak system M.I.L.E.S. stworzony na potrzebę symulacji starć militarnych na poligonach. M.I.L.E.S. wykorzystywany jest przez wojsko kilkudziesięciu państw, miedzy innymi przez armię amerykańska, polską oraz NATO. System umożliwia prowadzenie realistycznych starć dzięki wykorzystaniu nieszkodliwych dla oka „kul” – promieni podczerwieni, które wykrywane są przez odpowiednie detektory noszone przez żołnierzy.
Mózgiem LGS jest mikroprocesor umieszczony w każdym karabinie emitujący poprzez układ soczewkowy promienie podczerwieni – podobne do tych wysyłanych przez „pilota” TV. Układ uzupełniają sensory zakładane na głowę które rejestrują „pociski” nieprzyjaciela.

PISTOLET MASZYNOWY
Oferujemy replikę pistoletu maszynowego Heckler und Koch MP5A4. Pistolet maszynowy MP5 w oryginale produkowany przez niemiecka firmę Heckler und Koch jest jednym z najpopularniejszych typów pistoletów maszynowych. MP5 Pistolety są obecnie używane na całym swiecie przez jednostki antyterrorystyczne w tym m.in. amerykański S.W.A.T. W Polsce pierwszym użytkownikiem MP5 była Wojskowa Formacja Specjalna GROM, która do dziś używa różnych modeli tej broni. MP5A4 to krotka, kompaktowa broń szczególnie przydatna w działaniach w wewnątrz budynków. Jednak system celowniczym z szerokimi możliwościami regulacji pozwala zamienić go w celą broń używaną do wymiany ognia na dłuższe dystanse.

Pistolet można dowolnie konfigurować przy pomocy specjalnego programatora ustawiając:
– ilość naboi w magazynku
– ilość magazynków
– ilość wystrzeliwanych pocisków za każdorazowym naciśnięciem spustu
– ilość „żyć” tj. trafień koniecznych do wyeliminowania z gry
– czas blokady sensora między dwoma kolejnymi trafieniami
– czas wymiany magazynka
– szybkostrzelności
– siłę rażenia broni
– czas przeznaczony na realizacje misji.

KORZYŚCI DLA OPERATORA LGS:

– OSZCZĘDNOŚĆ NA KULKACH I GAZIE. Raz na zawsze koniec z wydawaniem pieniędzy na kulki i gaz! Karabiny LGS emitują sygnał podczerwieni – potrzebują do tego wyłącznie zasilania z akumulatorka…

– BEZPROBLEMOWY WYBÓR MIEJSCA GRY. Ze wzglądu na brak fizycznego zagrożenia jakie niesie ze sobą strzelanie kulkami, grę z użyciem karabinów LGS można prowadzić w dowolnym miejscu.

– BŁYSKAWICZNA OBSŁUGA NA POLU. Nie trzeba dobijać butli ani ciągle dosypywać kulek. Po instruktarzu uczestnicy przystępują do gry. Po skończonej rozgrywce resetowanie broni trwa 3 sekundy !!! SZYBKI SERWIS SPRZĘTU. Sprzęt nie wymaga żądnej konserwacji, czyszczenia, przecierania luf. Jedyne co należy zrobić to włożyć wtyczkę do gniazda i naładować baterie (czas ładowania do 1,5 godz.).

JEŚLI CHCESZ POZNAĆ OFERTĘ CENOWĄ PISTOLETU MP7A1 SKONTAKTUJ SIĘ Z BIUREM A&D.